Voion Elzen Kees Winkelman 4932 2

Agenda

VO-congres 2023: Ruimte voor leiderschap

donderdag 28 september 2023 | Onderwijsarbeidsmarkt | Veilig en vitaal werken | Algemeen Voion

Datum: donderdag 28 september 2023
Tijd: van 10:00 tot 16:30 uur
Locatie: Beatrix Theater, Utrecht.

Het VO-congres, dat op 28 september 2023 georganiseerd wordt door de VO-raad, staat in het teken van ‘Ruimte voor leiderschap’. Ruimte is een sleutelwoord in de vorig jaar gepresenteerde ‘Agenda voor de toekomst’. Dit jaar onderzoekt u met elkaar hoe er in de waan van de dag toch ruimte voor leerlingen, leraren en schoolleiders gecreëerd kan worden en wat voor bijzonders dat oplevert. Ook deze keer staat Voion weer met een stand op het VO-congres.

Programma
09:00     Inloop, ontvangst met koffie en thee en mogelijkheid bezoeken standhoudermarkt
10:00     Plenaire Opening
11:15     Pauze (mogelijkheid bezoeken standhoudermarkt)
11:45     1e workshopronde en plenaire lezing
13:15     Lunch (mogelijkheid bezoeken standhoudermarkt)
14:15     2e workshopronde en plenaire lezing
15:45     Plenaire afsluiting
16:45     Afsluitende borrel op standhoudermarkt

Bekijk de inhoud van de verschillende workshoprondes op de website van de VO-raad >>

Voion stand (nummer 5)
U kunt bij onze stand terecht met uw vragen over bijvoorbeeld de Schoolleidersbeurs-VO, de collectieve werkdrukmiddelen en Werkbalans. Bent u schoolleider en wilt u een masteropleiding gaan volgen via de Schoolleidersbeurs-VO? Heeft u vragen over de inzet van de collectieve werkdrukmiddelen op uw school? Of wilt u aan de slag met de methode Werkbalans om met uw team een evenwichtige afweging en verdeling van de niet-lesgebonden taken te maken? Heeft u vragen over de aanpak van personeelstekorten in uw regio? Kom dan naar standnummer 5. Wij gaan graag met u in gesprek over uw vraagstukken op het gebied van de onderwijsarbeidsmarkt en veilig en vitaal werken.

Inschrijven en meer informatie
De kosten voor het VO-congres bedragen eenmalig € 175,- (excl. btw) per persoon. Meld u aan via de website van de VO-raad >>